Gezocht:
(Project)coördinator Opleiden, Trainen & Oefenen Zorg en Welzijn, Nutsbedrijven en Veiligheidsregio’s

Wegens groei binnen Good Work zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste en gedreven (Project)coördinator Opleiden, Trainen & Oefenen binnen de branches Zorg en Welzijn, Nutsbedrijven en Veiligheidsregio’s! Ben je een organisatorisch en coördinerend talent, werk je graag in een dynamische omgeving en vind je het leuk om Opleidingen, Trainingen & Oefeningen (OTO) projectmatig te leiden en te coördineren? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van onze energieke en bloeiende organisatie! Ontdek hoe jouw competenties kunnen bijdragen aan het vormgeven van de toekomst van Good Work en zijn klanten.

Over Good Work
Bij Good Work in Bavel streven we ernaar de prestaties van mensen in organisaties te beïnvloeden, wanneer er zich een incident of crisissituatie voordoet en mensen onder hoge druk moeten presteren. Onze focus ligt op het Opleiden, Trainen & Oefenen van crisisteams- en functionarissen binnen de branches zorg en welzijn (ziekenhuizen, zorginstellingen, GGD en de GHOR), nutsbedrijven en Veiligheidsregio’s. Wij zoeken naar de best passende leeroplossingen binnen de thema’s risicobeheersing & crisismanagement en streven naar een duurzame en meerjarige samenwerking met onze klanten. Wat ons succes bepaalt? Proactief zijn, klantgericht denken en handelen en efficiënt werken!

Maatwerk
Onze klanten komen vaak uit hoog-risicoberoepen en werken onder complexe en zware omstandigheden. Opleiden, Trainen & Oefenen (OTO) doen we zo realistisch mogelijk en we houden rekening met de bijpassende context. Dit vereist van Good Work een groot inlevingsvermogen, onderzoek en advies en vraagt om maatwerk binnen het leren en ontwikkelen. Om het leerpad voor de deelnemers zo lang en breed mogelijk te maken, wisselen we het contactonderwijs af met online onderwijs (Blended Action Learning). We maken gebruik van innovatieve leeroplossingen zoals Virtual Reality-learning, tabletops, scenariotraining en simulatieoefeningen. Om onze klanten 24/7 te ondersteunen, maken we gebruik van een eigen Learning Management System (LMS). Dit LMS stelt ons in staat om Opleidingen, Trainingen & Oefeningen nauwkeurig te plannen, monitoren en te verrijken met op maat gemaakte content. Het systeem is een integraal onderdeel van onze Blended Action Learning-trajecten, waarmee we leerprocessen efficiënt beheren en het leerrendement voor onze klanten vergroten.

Waarom bij ons werken?
Als een praktijkgerichte en no-nonsense organisatie opereren we met veel energie en positiviteit binnen ons compacte, gedreven en groeiende team. Wij zijn verantwoordelijk voor het creëren van inspirerende content voor onze (freelance) trainers, die worden ingezet in zowel fysieke als digitale trainingsomgevingen. Innovatie is onze drijfveer – we blijven altijd verrassen, verbeteren en de leerervaring naar een hoger niveau tillen. Als je bij Good Work werkt willen we dat je je thuis voelt en je jezelf mag en kan door ontwikkelen. Initiatieven omarmen we om samen te streven naar continu verbetering en vernieuwing. Mensgericht werken is daarin een belangrijke kernwaarde.

Projecten
Benieuwd naar wat we precies doen? Neem een kijkje bij onze projecten op onze website (https://www.good-work.nl/).

Wat ga je doen?
Als (project)coördinator ben je een onmisbare schakel binnen onze afdeling Operations, waar alle lijnen samenkomen. Je ondersteunt de projectleider, geeft leiding aan de allround projectmedewerker, werkt nauw samen met de contentontwikkelaars en stuurt de trainers aan. Daarnaast ben je op operationeel en tactisch niveau het gezicht van onze organisatie naar opdrachtgevers (klanten). In deze rol ben je verantwoordelijk voor de aansturing, coördinatie en afstemming binnen het project, evenals het bevorderen van projectmatig werken binnen het team.

Projecttaken:

  • Assisteren en ondersteunen van projectleider;
  • Leidinggeven aan het project, het projectteam en de allround projectmedewerker;
  • Plannen en coördineren van OTO-activiteiten met opdrachtgevers, ontwikkelaars, trainers en OTO-locaties;
  • Opzetten en beheren van digitale projectomgevingen;
  • Logistieke organisatie en coördinatie van Opleidingen, Trainingen & Oefeningen;
  • Bijhouden en actualiseren van planningen in samenwerking met het backoffice;
  • Afstemmen met contentontwikkelaars;
  • Voorbereiden en verzorgen van briefings bij OTO-activiteiten;
  • Aansturen, waarnemen, observeren, begeleiden en coachen van trainers;

 

Coördinatie projecten en OTO-activiteiten:

  • Trainingen crisismanagement binnen Zorg en Welzijn organisaties;
  • Digitale Contentontwikkeling bij diverse organisaties (in samenwerking met de manager digitale content);
  • Virtual Reality-diensten;
  • OTO-planning Veiligheidsregio’s en brandweer;
  • Plannen, organiseren en monitoren van new business en bestaande projecten.

 

Wat vragen we?
We zijn op zoek naar een gedreven professional met:

  • Werkervaring als trainer, planner of coördinator van Opleidingen, Trainingen & Oefeningen;
  • Ervaring in één of meerdere branches bij bijvoorbeeld Veiligheidsregio’s, Politie, Defensie, zorginstellingen, ziekenhuizen of nutsbedrijven;
  • Affiniteit met risicobeheersing en crisismanagement;
  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau, met de vaardigheid om soepel te schakelen tussen operationeel en tactisch niveau en is staat is om strategisch mee te denken.

 

Wie en wat zoeken we?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven teamplayer die:

  • Werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Omgevingsbewust en goed is in aanbrengen van ordening, structuur en overzicht;
  • Kennis heeft over de branches en het plannen en organiseren van Opleidingen, Trainingen en Oefeningen;
  • Communicatief vaardig zowel verbaal als op schrift;
  • Sociaal betrokken is en in staat is om snel te verbinden en te schakelen;
  • Hoge mate van klantgerichtheid;
  • Oplossingsgericht, flexibel en stressbestendig is, met een sterke focus op can-do-mentaliteit;
  • Innovatief en digitaal vaardig is;
  • Voor een beperkte reisafstand woonachtig in Brabant of Limburg is;
  • Innovatief en digitaal onderlegd is;
  • In het bezit is van een rijbewijs B.

 

Wat bieden we jou?

  • Een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Grote zelfstandigheid en flexibiliteit;
  • Een contract voor 1 jaar (32 tot 36 uur) met optie tot vaste aanstelling bij goed functioneren;
  • Een startsalaris tussen €3.500 en €5.500 bruto per maand bij een fulltime (40 uur) dienstverband;
  • 23 vakantiedagen per jaar;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Laptop en telefoon van Good Work;
  • Een 13e maand bij goed functioneren tot maximaal 1 bruto maandsalaris;

 

Are you the one percent difference?
Stuur dan je cv en een korte motivatiebrief per mail naar areyouready2perform@good-work.nl, ter attentie van Dennis van Heerden, onder vermelding van de referentie: (Project)coördinator Opleiden, Trainen & Oefenen binnen de branches Zorg en Welzijn, Nutsbedrijven en Veiligheidsregio’s!

Je kunt reageren tot 31-03-2025. Na beoordeling van je cv en motivatiebrief ontvang je mogelijk een uitnodiging voor een eerste gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden vanaf 14-04-2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.